Retour- en terugbetaling

We hanteren een retourbeleid van 14 dagen. Dit betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.

Aanmelden retour
Je kan je retour aanmelden in je account > bestellingen. Klik op de betreffende bestelling, onderaan de pagina vind je het retourformulier. Gelieve te wachten op de goedkeuring van je retouraanvraag, voor je het pakket verzend.

Je ontvangt een e-mail zodra je retouraanvraag is goedgekeurd. Je kunt het pakket met een vervoerder naar wens verzenden. De retourkosten worden niet vergoed. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder dat er een retour is aangevraagd, worden niet geaccepteerd.

Retouradres
Lomiza.nl
Leijen 24
8446LT
Heerenveen

Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen. Uiteraard zijn de retourkosten voor onze rekening, indien de bestelling door onze toedoen niet correct of beschadigd geleverd is.

Uitzonderingen/artikelen die niet mogen worden geretourneerd
Bepaalde soorten artikelen mogen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedingsmiddelen).

Artikelen in de uitverkoop kunnen helaas niet worden geretourneerd.

Omruilen
De snelste manier om het gewenste artikel te krijgen is het artikel dat je hebt te retourneren aan te melden in je account en het nieuwe artikel apart te kopen.

Wettelijke bedenktermijn van 14 dagen in de EU
Onverminderd het bovenstaande heb je, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen. Net als hierboven moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook een bon of het aankoopbewijs nodig.

Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via lomizashop@outlook.com als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.

Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen via lomizashop@outlook.com.